Jokiseuran jäsen

jäsenrekisteri-ilmoitus

39 vuotta meän väylitten ja ihmisten puolesta

LIITY JÄSENEKSI JOKISEURAAN! –jäsenmaksumme on 10,- euroa/vuosi

Tornion-Muonionjoen arvo on sen lohessa. Väylän oma, vahva ja menestyvä lohikanta lisää monin tavoin jokivarren toimeliaisuutta ja alueen elinvoimaisuutta, ja luo parhaat edellytykset kalastusmatkailuun perustuvaan yritystoimintaan.

TERVETULOA HYVÄÄN SEURAAN! Jokiseuran jäsenenä tuet Jokiseuraa ja sen työtä
Tornionjoen vesistön luonnonvaraisten vaelluskalojen puolustamisessa.

Tornio-Muoniojokiseuran jäseneksi pääsee maksamalla 10,- euroa Nordea -tilille:
FI73 1319 3006 1024 85  maksun saajana Tornio-Muoniojokiseura ry

Jokiseuran jäseneksi pääsee myös maksamalla 100,- kr [SEK]  Sparbanken Nord -tilille:
7991-14-01227 maksun saajana Torne-, Lainio- & Muonioälvars förening

Uusi jäsen, HUOM!  Kun maksat jäsenmaksun, lähetä yhteystietosi
sähköpostilla tästä linkistä seuran sihteerille seuraavasti:
Etunimi-Sukunimi, asuinpaikka-/postiosoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero

Osoitietoja ei tarvitse lähettää, jos jo aiemmin antamasi tiedot ovat ajantasalla.

Päivitä muuttuneet osoitetietosi sähköpostilla tästä linkistä seuran sihteerille.

Maksaessasi jäsenmaksun ilmoita aina jäsenmaksuvuosi tilisiirron viestikentässä.

KANNATUSJÄSENYYS kannatusjäsenmaksu on vähintään 50,- euroa/vuosi

Tornio- Muoniojokiseuraan voi liittyä myös kannatusjäseneksi.

Jokiseuran kannatusjäseninä on jokivarren kuntia, kalastus-osakas-jakokuntia sekä yksityisiä yrityksiä. Myös yksityiset henkilöt voivat osallistua jokiseuran tukemiseen kannatusjäsenyyden muodossa.

Kannatusjäseneksi pääsee maksamalla kannatusjäsenmaksuna vähintään 50 euroa
Jokiseuran Nordean tilille: FI73 1319 3006 1024 85
Maksunsaajaksi merkitään Tornio-Muoniojokiseura ry.

Uusi jäsen, HUOM! Liittymismaksua ei ole, mutta kun maksat jäsenmaksun,
lähetä yhteystietosi tästä linkistä sähköpostilla seuran sihteerille seuraavasti:
Etunimi-Sukunimi tai yritys,  postiosoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero

Merkitse maksun viestikenttään kannatusjäsenmaksun vuosi sekä kotisivun osoite mikäli sellainen on, jotta -mikäli niin haluat, voimme laittaa tukijalistaamme linkin kotisivullenne.

Mikäli et halua nimeäsi/yrityksen nimeä näkyville tukijalistalla, ilmoita siitä erikseen sähköpostitse (tästä linkistä) seuran sihteerille.

Jokiseuran kannatusjäsenet löytyvät 'tukijat' -sivulta.

Jokiseuran jäsenrekisteri-ilmoitus [EU:n tietosuojalaki 25.5.2018]:

Tornio-Muoniojokiseura ry ylläpitää vain yhdistystoiminnan edellyttämää yhdistyksen jäsenyyteen liittyvää henkilörekisteriä, joka perustuu jäsenen antamaan suostumukseen ja ainoastaan jäseneltä itseltään saatuihin tietoihin. Tornio-Muoniojokiseura ry:n jäsenrekisterissä on vain jäsenen nimi ja osoitetieto: posti- ja sähköpostiosoite ja puhelinnumero, ei muuta. Jäsenrekisteriä ylläpitää seuran sihteeri ja puheenjohtajalla on siitä kopio. Tietoja käytetään vain jäsenrekisterin ylläpitoon ja seuran sisäisen postin jakamiseen. Jokiseura noudattaa hyvää tietojenkäsittelytapaa ja suojaa jäsenten yksityisyyden. Rekisteritietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille. Jokaisella jäsenellä on oikeus siihen tietoon, mitä hänestä on rekisteriin talletettu sekä oikeus vaatia oikaistavaksi, täydennettäväksi tai poistettavaksi itseään koskeva tieto. Oikaisupyyntö osoitetaan sähköpostilla sihteerille.

A Web site of Finnish-Swedish
River Torne Organisation